Welcome to my blog. Feel free to explore my posts. Please leave your comment and rating, thank you. 歡迎光臨我的博客。隨意地探賞我的帖子。請發表您的評論和評級,謝謝。
Adult Only

Friday, December 31, 2010

Prostate Stimulation - 前列腺刺激

A year-end special electro video. I jammed a PES prostate stimulator into my ass and wrap around my cockhead with a corona electrode. Tremendous pleasure overwhelms my entire senses to a dizzying height. Getting ready to shoot a load, my balls drawn up tightly, my cock engorged and erected to its maximum. Cum erupted to an intense orgasm.
這是一部年終專版電擊視頻。在我的肛門插入一個 PES 前列腺刺激電極以及龜頭冠電極。無比的愉悦淹沒了我整個感覺令人目眩的高度。正預備射精,我的睾丸攀升收縮得緊緊地貼身,陰莖充血盈滿豎立到了極度。最激烈的高潮爆發促使精液滾滾而出。


No comments: