Welcome to my blog. Feel free to explore my posts. Please leave your comment and rating, thank you. 歡迎光臨我的博客。隨意地探賞我的帖子。請發表您的評論和評級,謝謝。
Adult Only

Sunday, April 3, 2011

Electro Focus Beads - 電擊聚焦珠子

Looking upwards, at the front of my cock, my cockhead is hooded with a PES electrode with the brass sphere focus beads. These brass sphere beads are for focussing electric current at strategic location. I place them at the frenulum to amplify more intense sensation to the most sensitive part of my cockhead. This thrilling sensation is indescribable, it simply makes me dazed and berserk. My cock twitches and shakes involuntarily. When the euphoria has reached the point of no return, cum shoots out like missile firing.
向上直望、在我的陰莖前頭,我的龜頭罩住了一個 PES 具有黃銅珠子的電極。這些黃銅珠子是把電流集中在關鍵的位置。我把他們擱在包皮繫帶上、要把擴增更劇烈的刺激感往向我龜頭上最敏感的部位。這種扣人心弦的感覺是無法描述,簡直叫人神昏意亂。我的陰莖不由自主地抽搐和抖動。當快感已達到了沒有返回的地步,精液就像飛彈一樣強勁地噴出。