Welcome to my blog. Feel free to explore my posts. Please leave your comment and rating, thank you. 歡迎光臨我的博客。隨意地探賞我的帖子。請發表您的評論和評級,謝謝。
Adult Only

Wednesday, February 25, 2015

Conductive Tubing Electro 29 - 導電管帶電擊[廿九]

Wrap a wide stripe of conductive rubber tightly at the top of my cock shaft, grasping my frenulum firmly. Enormous currents surge to my pleasure spot, escalating my cock to swell even more, thrust up straight like a steel rod. Ecstatic pleasure shoots up to the irreversible point, hot cum spontaneously gushes out jet after jet.
把一條導電寬膠帶緊緊地捆紮著我陰莖的上端,牢牢地握住我的包皮繫帶。巨大的電流沖擊著我愉悅焦點,使得我的陰莖加劇膨脹,豎立的像一根鋼棒。興奮無比的快感把我激增到無法挽回的地步,一股一股的精液情不自禁地傾瀉而出。


No comments: