Welcome to my blog. Feel free to explore my posts. Please leave your comment and rating, thank you. 歡迎光臨我的博客。隨意地探賞我的帖子。請發表您的評論和評級,謝謝。
Adult Only

Monday, February 7, 2011

Anal Electric Shock - 後庭電擊

In this video, I stuffed a PES anal plug electrode into my ass and wrapped an electro stripe around my cockhead. As shown, my rectum sphincter responded invigoratingly, drawing the plug in and out; fucking my butt hole and zapping my prostate unrelentingly. Incredible pleasure inundated my senses. Pre-cum trickles down profusely. Utmost euphoria finally triggered intense climax, shooting a big load.
在這部視頻,我用一根 PES 電極後庭栓塞入肛門以及電極長帶捆綁在龜頭冠上。如所顯示,我菊花孔的括約肌響應得非常有勁,把電極栓推入抽出、狠狠地肏我的後庭窟窿、電擊著我的前列腺。無比的欣快愉悅淹沒了所有的感覺。充沛的腺液泌涓流滴落下來。極度的愉悅終於觸發了最激烈的高潮、噴射了一大股精液。


1 comment:

Anonymous said...

那份一陣陣湧來的衝擊 想必教人有昇天的快感 也來試試這個感覺