Welcome to my blog. Feel free to explore my posts. Please leave your comment and rating, thank you. 歡迎光臨我的博客。隨意地探賞我的帖子。請發表您的評論和評級,謝謝。
Adult Only

Sunday, September 25, 2011

Focus Beads Ecstasy 聚焦珠子狂喜

Wearing a PES focus beads corona electrode over my cockhead, a flat conductive band around my cock shaft, and an electrode cock ring at the base. The heightened electrified metallic beads cling to my frenulum, sending intense piercing sensation to my erogenous spot, amplifying the fiercest, raging pleasure pervaded all over my cock. Euphoric climax triggers burst after burst of cum spewing out.
在我龜頭上戴上了 PES 聚焦珠子的頭冠電極,一條導電扁式寬帶紥住陰莖桿,和一個電極陰莖環在陰莖根。那加劇電量的金屬珠緊貼著我的包皮繫帶,傳送著激烈尖銳的感覺到了我的性慾集中點,擴大最為猛烈、熊熊的愉悅充斥遍布了我整個陰莖。欣快的高潮觸發了一陣又一陣的精液噴湧而出。


1 comment:

Ryan said...

每一段影片我都好愛
看著你的照片跟影片,我馬上就硬了
尤其最喜歡磁珠綁在繫帶跟尿道口的部份
因為那是最敏感,最high的地方
好想被你電射喔
謝謝你的分享