Welcome to my blog. Feel free to explore my posts. Please leave your comment and rating, thank you. 歡迎光臨我的博客。隨意地探賞我的帖子。請發表您的評論和評級,謝謝。
Adult Only

Sunday, October 2, 2011

Conductive Tubing Electro 10 - 導電管帶電擊[十]

I wrap a wide flat conductive band at my cock shaft and a cockring electrode at the base. I jolt my cock with enormous electric current, whip it up into a frenzy, repeatedly surge toward the verge of climax, linger on the fringe of eruption, revel in the exhilarating sensation and unsurpassed ecstatic pleasure. My bulging cock is finally overwhelmed by the barrage of fierce strike, triggering euphoric orgasm, white creamy cum gushes out.
我緊裹著一條闊扁的導電帶在我的陰莖桿上,以及一個電極環在陰莖根。我把極強的電流震擊著我的陰莖,掀起到了激奮狂潮,反复地衝向著瀕臨的高潮,留連在將近爆發的邊緣,陶醉在興奮的感覺和無比的狂喜愉悅。我那鼓脹的陰莖終於無法抵禦這一連串的激烈襲擊,觸發了興高采烈的高潮,白滑膩的精液噴瀉而出。


No comments: